Connectiviteit  

Optimale bereikbaarheid voor jouw organisatie met Hosted telefonie.

Hosted telefonie

Optimale bereikbaarheid en slimmer samenwerken zijn essentieel in de huidige markt. Klanten stellen steeds hogere eisen aan de bereikbaarheid van je organisatie. Door het nieuwe werken is de behoefte aan flexibel en overal bereikbaar zijn dan ook groot. Met hosted telefonie verplaatst je je vaste telefonie van een fysieke ruimte naar de cloud. Mobiele telefonie kan geintegreerd worden waardoor er voor je klant geen onderscheid maar is tussen je vaste en mobiele nummer.
Zo mis je dus geen enkel belangrijk telefoontje meer.

 

  • Altijd bereikbaar
  • Vast bedrag per maand
  • Volledige integratie
  • Eenvoudig op- en afschalen
  • Hoge geluidskwaliteit
  • Lokatie onafhankelijk. (Zo kan een thuismedewerker uitbellen met het zakelijke telefoonnummer en kan hij of zij ook inkomende telefoontjes ontvangen.)

Mobiel

Atijd en overall verbonden met je klanten en medewerkers, het klinkt zo vanzelfsprekend. Betekent dat connectiviteit en bereikbaarheid van groot belang zijn voor je organisatie.
Open Minded IT biedt zakelijk mobiel abonnementen die volledig zijn afgestemd op de behoefte van je organisatie. Je krijgt een onafhankelijk advies wat past bij de toekomst van je organisatie.

    Optimale bereikbaarheid voor jouw organisatie met Hosted telefonie

    Internet en WiFi

    Welke digitale oplossing dan ook, een goede verbinding is essentieel en van groot belang.

    Het biedt je organisatie steeds meer mogelijkheden, processen optimaliseren, automatisch

    inrichten en werken op afstand.  Capaciteit, veiligheid en betrouwbaarheid spelen hier een grote belangrijke rol. Maar welke diensten sluiten aan bij jouw organisatie?

    Moet ik kiezen voor glasvezel, koper of 4G? Wij helpen je met de juiste keuze.

    Telefooncentrale CRM-pakket integratie

    De wens om telefonie te integreren met een CRM-pakket wordt ieder jaar sterker. Waar voorheen kostbaar maatwerk voor was, bieden wij nu standaard-software voor vergaande integratie. En het einde is nog lang niet in zicht. Wij verwachten dan ook dat telefonie in de komende jaren steeds meer een geïntegreerd onderdeel wordt van de IT-omgeving van bedrijven. Met behulp van onze experts kunnen we onze telefonie oplossing koppelen aan vrijwel elk CRM- en administratiesysteem.

    Gebruikers kunnen vervolgens eenvoudig vanaf hun computerscherm bellen met behulp van click-to-dial en select-to-dial. Bij inkomende telefoongesprekken verschijnt er automatisch een pop-up in beeld met klant- of relatiegegevens uit het CRM-systeem. Door eenmaal te klikken op de pop-up verschijnt de klant- of relatiekaart in beeld.